Tata Nano, чиито продажби започнаха през 2009 г. с цена около 1500 евро, така и не успя да стане „народния“ автомобил в родната си Индия. Ала производителят реши, че трябва да увеличи цената на обновената й версия. За разработването й обаче производителите се допитаха до купувачите в страната. Младите индийци пожелаха аудиосистема с Bluetooth (в топобзавеждането). В новото поколения отляво и отдясно на предния панел вече има затварящи се жабки вместо досегашната полица без капак. Каросерията отпред е декорирана с хром, колелата са се сдобили с декоративни тасове.
Гордостта на Tata Motors все пак се крие във факта, че компанията притежава Jaguar Land Rover, където индийците наливат сериозни пари през последните години. При първоначалното пускане на набедения за „най-евтин“ автомобил в света Nanoсе предвиждаше производство с капацитет до 20 000 бройки месечно, но търсенето се оказа доста по-ниско. Сега компанията продава не повече от 2,5 хил. бройки. Tata вече съкращава щата, тъй като доходите й паднаха с 23%, а продажбите й – с 40%.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!