Audi разработи пружини от усилен полимерен стъклопласт. Така частите ще са по-леки, по-здрави и по-надеждни от стандартните. Те ще дебютират още тази есен наред с някой от топмоделите на марката от средния клас.
Новите пружини са по-дебели от обикновените и са с по-малко спирали, при което масата им е с 40% по-ниска. Всяка от тях тежи едва 1,6 кг срещу масата от 2,7 кг на стоманените. Благодарение на иновацията средно на автомобил ще се пестят по 4,4 кг. Материалът е съставен от стъклени влакна, слепени с епоксидна смола, а отгоре е нанесен тънък няколко милиметра слой от влакна, кръстосани под ъгъл от 45 градуса. Конструкцията се пече на температура над 100 градуса.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!